ЧЕТРДЕСЕТ ГОДИНА 1983 - 2023

ЧЕТРДЕСЕТ ГОДИНА 1983 - 2023
Едиција ЗАВЕТИНЕ

понедељак, 14. мај 2018.

Малопре се пробудио из кошмара...


(...)

Лакомица, јаруга (Звижд).
 Вада бивше воденице у Шљивици.
 Кревет у вади.
 Испод кревета гнездо птица.
 Птичице. Као колибри.
 Непозната врста. Једна ме кљуцнула.
 (...)

 Опет Лакомица. Бранка Вује ливада (говорило се Јовичин врбак). И ту чува овце чобанин, словеначки политичар, М. К.  Покушавам да разговарам са њим.
  (...)

   Непознат лекар. Објашњава ми нешто у вези са болешћу нашег оца. - Треба преузети бригу...
   Понавља ми још нешто, али ништа не разумем. Велика просторија. Магацин. Пун одеће. Која је припадала онима који су се лечили овде, који су ту и умрли. "Нико не долази по њихове ствари... "
   Упознају ме са неком докторком бабураста носа. Понавља и она: - Не знам да ли знате шта вас чека и како се треба понашати..
   Ништа не разумем. Велико предворје, као на Филолошком. Књиге, књиге...Доктор се љути - онај непознати доктор са почетка пасуса. - Не знам да ли сте разумели - да вам поновим - хвата ме за чело...
   
  (Понедељак, 14. 07. 2003. Око 6:13 ч)


      = извор: ИЗ НЕОБЈАВЉЕНИХ РУКОПИСА (МИШЉЕН. МИШЉЕНОВА ЗАГРАДА)  

Нема коментара:

Постави коментар

ПРЕГЛЕД НАЈНОВИЈИХ ЧЛАНАКА НА СТРАНИЦАМА ПОРТАЛА - СВЕ НА ЈЕДНОМ МЕСТУ

VESTI - Era Svetlosti

Баш-баш Срб

Васељенске новине